недеља, 11. април 2010.

rado ide srbin u kuvare

(feb. 2009)

Još jedan od bisera pronađenih u civilnoj.

Festival vojničkih pesama i koračnica 2002: ''Vojniče moj''


KUVARSKA PESMA


Restoran je moje radno mesto,
dežurni sam skoro svaki dan
Al' ne kuvam i ne mesim testo,
ima mnogo boljih kuvara

U civilstvu nisam im'o pojma,
šta se ljušti sve od povrća
Mladi krompir najbolje mi ide,
kad na kocke iseckam ga ja.

Svi kuvari odoše na teren,
u kuhinji ostao sam sam.
Sasuo sam sve u jedan kazan,
suvog mesa, brašna, juka dva.

Jede vojska, al' joj nije drago
mene više ne zovu na pivo.
Al' drugari ostali smo dobri,
iako je njima bilo krivo.

Refren:
Ja sam sada vojni kuvar,
restoran je moje mesto
kazane i lonce ribam,
perem, čistim, ljuštim često.

U kasarni svi me znaju,
što po pesmi, što po jelu,
najbolji sam pevač ja u četi,
kad pojedem štrudlu celu.

Нема коментара:

Постави коментар